05.08.2019
Фахівці дають такі прогнози щодо кулінарних тенденцій, які домінуватимуть на світових обідах у 2019 році. Ресторатори помічають 
щорічні зміни очікувань щодо пропозицій ресторанів, при цьому наступні сім тенденцій лідирують у 2019 році. Соціальні медіа
вже зробили революцію в харчовій промисловості, а ресторани коригували меню для досягнення максимального соціального впливу.
Тепер Instagram Stories, Facebook Live та YouTube розширили цю тенденцію далеко за межі очікуваного, а ділитися враженнями від обіду,
які добре працюють у відео, стало модно. Відбулося збільшення частки технологічних засобів у ресторанах. Доставка замовлень,
роботи, замовлення на основі додатків тощо; обідній простір все частіше використовує технології для підвищення ефективності для
споживачів та персоналу. У деяких випадках техніка стає частиною світового досвіду. Керуючий директор TheFork Джаред Чапман
каже: «TheFork - це чудовий приклад використання технології в рамках фази відкриття тенденцій. Ми створили місце, де вечерями
можна надихатись і радіти, а також заощаджувати час та гроші. Маючи стільки захоплюючих розробок у їдальні в Австралії, TheFork
пишається тим, що є частиною об'єднання ресторанів та закусочних найпростішим та найкращим способом». Продовольчі служби,
які є прозорими щодо джерел харчування, походження, вирощування та переробки продуктів харчування, однозначно виграють –
вважають у світі. Це включає в себе більшу прозорість навколо господарських операцій, включаючи ціноутворення, компенсації та
результати діяльності корпорацій, акцентуючи на справедливій торгівлі, різноманітності та впливі на навколишнє середовище.
Підвищення якості їжі на виробництвах та розширення пропозицій для конкретних потреб у їжі є інформацією та впливає на всю роботу
ресторану, включаючи акцентуалізацію на політиці та філософії безвідходного господарства та сталого розвитку. Споживачі шукають
більше, ніж їжу. Зростає попит на страви з легендами, як пропонують тематичні ресторани, та тимчасові – з експериментальною
концепцією - ресторани, що подекуди з'являються. Тенденція суперфудів рухається ще краще, вводячи функціональні інгредієнти
та кулінарні новинки з користю для організму та мозкової діяльності, (як колаген для краси, каннабіс для релаксу та каркад для зняття стресу).
Ресторатори світу продовжуватимуть робити додаткові кроки, щоб дізнатися більше про те, що і де люди їдять - наприклад, використовуючи
дані ДНК для створення їжі, що послуговується особистими генетичними кодами та додатками, щоб допомогти технологам визначити незнайомі
інгредієнти.
#
#
Що на обід: 2019
Фахівці дають такі прогнози щодо кулінарних тенденцій, які домінуватимуть на світових обідах у 2019 році. Ресторатори помічають 
щорічні зміни очікувань щодо пропозицій ресторанів, при цьому наступні сім тенденцій лідирують у 2019 році. Соціальні медіа
вже зробили революцію в харчовій промисловості, а ресторани коригували меню для досягнення максимального соціального впливу.
Тепер Instagram Stories, Facebook Live та YouTube розширили цю тенденцію далеко за межі очікуваного, а ділитися враженнями від обіду,
які добре працюють у відео, стало модно. Відбулося збільшення частки технологічних засобів у ресторанах. Доставка замовлень,
роботи, замовлення на основі додатків тощо; обідній простір все частіше використовує технології для підвищення ефективності для
споживачів та персоналу. У деяких випадках техніка стає частиною світового досвіду. Керуючий директор TheFork Джаред Чапман
каже: «TheFork - це чудовий приклад використання технології в рамках фази відкриття тенденцій. Ми створили місце, де вечерями
можна надихатись і радіти, а також заощаджувати час та гроші. Маючи стільки захоплюючих розробок у їдальні в Австралії, TheFork
пишається тим, що є частиною об'єднання ресторанів та закусочних найпростішим та найкращим способом». Продовольчі служби,
які є прозорими щодо джерел харчування, походження, вирощування та переробки продуктів харчування, однозначно виграють –
вважають у світі. Це включає в себе більшу прозорість навколо господарських операцій, включаючи ціноутворення, компенсації та
результати діяльності корпорацій, акцентуючи на справедливій торгівлі, різноманітності та впливі на навколишнє середовище.
Підвищення якості їжі на виробництвах та розширення пропозицій для конкретних потреб у їжі є інформацією та впливає на всю роботу
ресторану, включаючи акцентуалізацію на політиці та філософії безвідходного господарства та сталого розвитку. Споживачі шукають
більше, ніж їжу. Зростає попит на страви з легендами, як пропонують тематичні ресторани, та тимчасові – з експериментальною
концепцією - ресторани, що подекуди з'являються. Тенденція суперфудів рухається ще краще, вводячи функціональні інгредієнти
та кулінарні новинки з користю для організму та мозкової діяльності, (як колаген для краси, каннабіс для релаксу та каркад для зняття стресу).
Ресторатори світу продовжуватимуть робити додаткові кроки, щоб дізнатися більше про те, що і де люди їдять - наприклад, використовуючи
дані ДНК для створення їжі, що послуговується особистими генетичними кодами та додатками, щоб допомогти технологам визначити незнайомі
інгредієнти.
#
#
#