03.05.2019

Останні десятиріччя ознаменувалися розвитком нових напрямків туризму. На повістці дня: зелений та гастрономічний туризм. Україна, як зазначають фахівці, має усі передумови для розвитку як першого, так і другого. Прийнятна екологія, дивовижні краєвиди та національна гостинність – усе це робить регіони України ідеальними для такого напрямку, як екологічний (або зелений) туризм. Приміські готельні комплекси пропонують щось середнє, і це, як виявилося, оптимально. Поєднання кращих традицій сервісу мережевих готелів та насичення їх автентичними ландшафтними острівками (приміром, комплекс 4х4) дає змогу туристам отримати комфортний відпочинок.

 

Але детальніше – про гастрономічний туризм. Явище стихійне, але водночас достатньо кероване. Ключове – обрати власну позицію, що вміщатиме певний набір унікальних пропозицій. З цієї точки зору національна кухня вже є ексклюзивом для іноземців. Складніше вклинитися у потік гастрономічних туристів всередині країни, або, скажімо, регіону. Деякі компанії використовують для цього кулінарні шоу, дозволяючи їх організаторам та ключовим акторам на постійній основі облаштуватися в їх локації. Є разові шоу, які радше працюють у якості інструменту реклами. Відвідати місце, відзначене популярними кулінарними експертами, прагне кожен фан.

 

Направду, для заохочення туристів до зупинки в тому чи іншому закладі під час гастрономічної подорожі, не потрібна спеціальна стратегія. Більшість таких туристів мають на думці декілька улюблених страв і всього лише порівнюють їх варіації у різних закладах, містах та країнах. Класика кухні – обличчя ресторану. Це може бути славнозвісна «Карбонара», улюблений «Тірамісу» або один з класичних коктейлів. Тестування коктельної карти, до речі, невід’ємна частина справжнього гастрономічного туру.

#
#
Європейський вектор гастрономічного туризму

Останні десятиріччя ознаменувалися розвитком нових напрямків туризму. На повістці дня: зелений та гастрономічний туризм. Україна, як зазначають фахівці, має усі передумови для розвитку як першого, так і другого. Прийнятна екологія, дивовижні краєвиди та національна гостинність – усе це робить регіони України ідеальними для такого напрямку, як екологічний (або зелений) туризм. Приміські готельні комплекси пропонують щось середнє, і це, як виявилося, оптимально. Поєднання кращих традицій сервісу мережевих готелів та насичення їх автентичними ландшафтними острівками (приміром, комплекс 4х4) дає змогу туристам отримати комфортний відпочинок.

 

Але детальніше – про гастрономічний туризм. Явище стихійне, але водночас достатньо кероване. Ключове – обрати власну позицію, що вміщатиме певний набір унікальних пропозицій. З цієї точки зору національна кухня вже є ексклюзивом для іноземців. Складніше вклинитися у потік гастрономічних туристів всередині країни, або, скажімо, регіону. Деякі компанії використовують для цього кулінарні шоу, дозволяючи їх організаторам та ключовим акторам на постійній основі облаштуватися в їх локації. Є разові шоу, які радше працюють у якості інструменту реклами. Відвідати місце, відзначене популярними кулінарними експертами, прагне кожен фан.

 

Направду, для заохочення туристів до зупинки в тому чи іншому закладі під час гастрономічної подорожі, не потрібна спеціальна стратегія. Більшість таких туристів мають на думці декілька улюблених страв і всього лише порівнюють їх варіації у різних закладах, містах та країнах. Класика кухні – обличчя ресторану. Це може бути славнозвісна «Карбонара», улюблений «Тірамісу» або один з класичних коктейлів. Тестування коктельної карти, до речі, невід’ємна частина справжнього гастрономічного туру.

#
#
#